https://www.mylivechat.com/addons/images/blogger-live-chat-3.gif




https://www.mylivechat.com/addons/images/blogger-live-chat-3.gif

Ahad, 1 Januari 2017

Rumah Pertama Dengan Shaklee


Assalamualaikum

Kali ni giliran ciktin2 nak share success story pulak yer

Banyak success story....
#kesihatan makin baik
#anak2 jarang sakit
#bonus berganda2 dari gaji

Tapi nak
cerita malam ni pasal rumah pertama dengan shaklee

Saya bekerja sbgai jururawat ni ...loan perumahan layak untuk flat dan rumah kos rendah aja...kat penang mana ada rumah gitu dah

Flat saya tak selesa...sebb family nak mai tak muat....adik beradik ramai

Jadi hold la dulu nak beli rumah...menyewa la bertahun2...sebulan rm 380 duit sewa

Tapi..lepas buat shaklee...rank up supervisor saya lepas car bonus...syukur sangat2..sampai tak tahu dah lepas car bonus...adeh la...mujur mak eha khabor...😬😬😬



Tapi kan...saya tak beli kereta...sebab saya dah ada kereta walau bukan kereta idaman...tahu saya buat apa...saya beli rumah...RUMAH PERTAMA

Guna loan apa beli rumah???

Print statement bonus shaklee 6 bulan dan bank statement

Rumah tu saya bayar bulan2 rm 1100 saya guna car bonus tu la...15 hb siap bank in ...

Saya buat gini sebab saya cuba dengan slip gaji tak lepas...saya back up dengan slip shaklee...lepas ok...😊😊

Orang bank siap cakap..ok..kita proceed pakai shaklee punya...lega teramat2 sangat

Harga rumah rm 247k
4 bilik 2 bilik air
25x 90
Area bandar baru puteri jaya sungai petani
Carissa Special

Sekarang tangah reno sikit2 baru

dengan itu saya berpesan...Untuk sahabat2 anak cucu dalam ni...kita buat sahklee buat betul2 jatuh bangun itu biasa..tapi jangan la berpaling...mula2 ja kita susah dan menagis...lepas ni senyum dah

Saya doakan anda semua berjaya...moga januari aura luar biasa ada untuk kita semua

Salam sayang dari ciktin2 😘😘😘


Berminat untuk join keluarga besar saya
Pm @Wa
Fb kartini Dahalan
WA 0124453078

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright to SIHAT BERSAMA TINIE
Designed by UMIESUEstudio 2015